HIGHLIGHT: FILIPPA K

Het Scandinavische merk Filippa K is opgericht in 1993 door Filippa Knutsson en haar toenmalige man Patrik Kihlborg. Met het merk wilden ze draagbare en tijdloze kleding op de markt brengen. Daarbij zijn hoge kwaliteit en een clean design essentieel. De kernwoorden van het merk zijn dan ook: ‘style, simplicity and quality’.

Naast kwaliteit is ook sustainability een belangrijke factor voor Filippa K. Zo hebben ze bijvoorbeeld de doelstelling om in 2030 alleen maar milieuvriendelijke stoffen te gebruiken. Hiermee zijn ze al aardig op weg. In 2014 werd al meer dan 50% van hun collecties gemaakt van sustainable stoffen, waaronder gerecycled katoen en biologisch linnen. Items van Filippa K zijn dus niet alleen investering in je kledingkast maar ook in het milieu!

De nieuwe wintercollectie sluit helemaal aan bij de visie van Filippa K. Cleane items van mooie, duurzame materialen en vooral heel draagbaar. Ter inspiratie hebben we een aantal collectiebeelden geselecteerd.

6ea85e92b9e1bd67e8e0fa942d8c496b

c2a517c2b7de8d9fe39e0449352397a7

82a81eed00335f090585ae121e9110e4

bc0d5f3ec29363c62e07d92414f11bc1

Zin in nieuwe kleding gekregen? Neem contact op met je personal shopper of meld je aan via de website: www.thecloakroom.com.

Geef een reactie

Vul je gegevens in of klik op een icoon om in te loggen.

WordPress.com logo

Je reageert onder je WordPress.com account. Log uit / Bijwerken )

Twitter-afbeelding

Je reageert onder je Twitter account. Log uit / Bijwerken )

Facebook foto

Je reageert onder je Facebook account. Log uit / Bijwerken )

Google+ photo

Je reageert onder je Google+ account. Log uit / Bijwerken )

Verbinden met %s